Livrarea produselor
Curier Rapid - Livrarea in 1-2 zile lucratoare, cost 14 lei.
Taxele de livrare sunt fixe si sunt valabile pentru orice localitate din Romania.
Plata se poate face in sistem ramburs la curier, prin card bancar, prin transfer bancar sau revolut.
Politica de Retur
In cazul in care nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, puteti sa le returnati in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Pentru inregistrarea returului va rugam sa completati formularul de mai jos sau sa trimiteti un e-mail.
Va rugam trimiteti produsele la aceasta adresa: Almarosashop - str. Tache Ionescu nr. 8 Pitesti, jud. Arges Tel: 0750.686.611
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
Procedura retur
Produsele comercializate pe acest site sunt produse de uz personal. Conform legii OUG 34/2014 art. 16 lit. e, acestea se pot returna doar daca sunt Neutilizare. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile aferente, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi si fara urme de utilizare.
Produsele cosmetice care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate. Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur mentionate mai sus.
Rambursarea contravalorii produsului
Dupa receptionarea coletului, clientul va fi contactat de un membru al departamentului de Relatii Clienti si va fi informat cu privire la receptionarea coletului. Rambursarea contravalorii va fi facuta in termen de maxim 2 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului. Contravaloarea produsului va fi returnata prin transfer bancar in contul dvs. personal. Pentru platile efectuate cu cardul online contravaloarea produsului returnat va fi transferata pe cardul cu care ati facut plata. Pentru orice detalii sau neclaritati privind returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau telefonic la numarul 0750 686 611.
Copyright©2024 AlmaRosa Shop